T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
AMASYA / MERKEZ - Şehit Ferhat Ünelli Bilim ve Sanat Merkezi

Ayşegül CELEP HAVUZ - Fen Bilgisi Öğretmeni

Lisans eğitimi Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Öğretmenliği Bölümünde tamamlamıştır. Yüksek lisans eğitimi Amasya Üniversitesi Fen ve Matematik Bilimleri Enstitüsü Fen Bilimleri Eğitimi alanında tamamlamıştır. 2019 yılında Şehit Ferhat Ünelli Bilim ve Sanat Merkezine Fen Bilimleri öğretmeni olarak atanmış ve halen aynı kurumda göreve devam etmektedir.

Yüksek Lisans Tezi

Havuz, A. C. (2019). Araştırma ve sorgulamaya dayalı öğrenme yaklaşımının sınıf öğretmen adaylarının bilişsel ve duyuşsal becerilerine etkisi (Master´s thesis, Amasya Üniversitesi).

Makaleler

Celep, A., Gültekin, Ö., Karamustafaoğlu, S., & Karamustafaoğlu, O. (2012). Farklı öğrenim seviyelerindeki fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerileri ile zihinsel gelişim düzeyleri. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2(1), 40-61.

Celep, A., & Bacanak, A. (2013). Yüksek lisans yapan öğretmenlerin bilimsel süreç becerileri ve kazandırılması hakkındaki görüşleri. Journal of Turkish Science Education, 10(1), 56-78.

Karamustafaoğlu, S., ÇAKIR, R., & Celep, A. (2015). Relationship between the attidutes of science teachers towards technology and their teaching styles. Participatory Educational Research, 2(3), 67-78.

Karamustafaoğlu, S., Salar, U., & Celep, A. (2015). Ortaokul 5. sınıf fen bilimleri ders kitabına yönelik öğretmen görüşleri. Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi, 1(2), 93-118.

Karamustafaoğlu, S., & Havuz, A. C. (2016). Fen bilgisi öğretmen adaylarının araştırma-sorgulamaya dayalı öğrenme algılarının incelenmesi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 5(1), 233-247.

Karamustafaoğlu, S., & Havuz, A. C. (2016). Inquiry based learning and its effectiveness. International Journal of Assessment Tools in Education, 3(1), 40-54.

Karamustafaoğu, S., & Havuz, A. C. (2016). Araştırma sorgulamaya dayalı öğrenme ve etkililiği. International Journal of Assessment Tools in Education, 3(1), 40-54.

Bildiriler

Havuz, A. C. & Karamustafaoğlu, S. (2019) Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmen Adaylarının Araştırma-Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Becerileri Algıları Üzerine Etkisi, Sözlü Sunum, 2. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 05 Eylül 2019, 07 Eylül 2019.

Havuz, A. C. & Karamustafaoğlu, S. (2019). Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Sınıf Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisi, Sözlü Sunum, 2. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, 05 Eylül 2019, 07 Eylül 2019.

Karamustafaoğlu, S., & Havuz, A. C. (2015).Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme ve Etkililiği, Sözlü Sunum, 24.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi , 16 Nisan 2015, 19 Nisan 2015.

Karamustafaoğlu, S., & Havuz, A. C. (2014).  Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Algılarının Sınıf Seviyelerine Göre İncelenmesi, Sözlü Sunum, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 Eylül 2014, 14 Eylül 2014.

Karamustafaoğlu, S., ÇAKIR, R., Celep, A. & Kaya M. (2013). Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutumları ile Öğretim Stilleri Arasındaki İlişki, Sözlü Sunum, 7. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 06 Haziran 2013, 08 Haziran 2013, 81 - 82.